مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است آمریکا: برنامه ای از اسرائیل برای رفع نگرانی ها درباره رفح ندیده ایم محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق + فیلم مخالفت کامرون با شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی کوه اسناد «بی بی سی» درباره نیکا شاکرمی، موش زایید + تصویر جمعی از معلمان با رهبر انقلاب فردا چهارشنبه دیدار می‌کنند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) موافقت ارتش رژیم صهیونیستی با تداوم جنگ در غزه سوناک: حجم کمک‌های امدادی به غزه باید بیشتر شود واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه در قدس اشغالی + فیلم قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند پیشرفت ملموس در سازش ریاض - تل‌آویو صنعا: عربستان تمایل به تکمیل مذاکرات با یمن دارد نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم لاپید: تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است
سرخط خبرها

ولایتمداری و اخلاص مولفه های مهم پاسدار تراز انقلاب اسلامی است

  • کد خبر: ۲۱۱۵۰۹
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲
  • ۱
ولایتمداری و اخلاص مولفه های مهم پاسدار تراز انقلاب اسلامی است
در آستانه فرارسیدن روز پاسدار، فرمانده سپاه امام رضا (ع) این روز را به تمامی سبز پوشان و پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

به گزارش شهرآرانیوز، در آستانه فرارسیدن سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) این روز را به تمامی سبز پوشان و پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

در بخش‌هایی از این پیام آمده است:

«سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در مسیر عزت و افتخار طی مسیر نموده و در دفاع از ایران اسلامی و خدمت به مردم پیشرو و پیشقدم بوده است.

عزت و افتخار در فرهنگ پاسداری برگرفته از مبانی عاشورایی و زینبی است و آنچه این نهاد را از سایر نیروهای نظامی متمایز می کند توجه بنیادی به معنویت و اتکاء به مفاهیم الهی است.

پاسدار انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

ولایتمداری و اخلاص مولفه های مهم پاسدار تراز انقلاب اسلامی است و موفقیت های درخشان این نهاد در انجام ماموریت ها بر پایه توجه و اهمیت دادن به این مولفه های مهم و معنوی به دست آمده است.

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شاخص انقلابی گری و پاسداری از انقلاب اسلامی است و مکتب شهید سلیمانی الگو و راهنمای زندگی سعادتمندانه در دنیا و آخرت است و امروز نسل جوانِ مومن در سپاه برای انجام رسالت پاسداری، سیره و سبکِ زندگی این شهید والامقام را الگو و راهنمای خود قرار داده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی صرفا نظامی نیست. پاسداران مومن و جهادگر در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی و بخصوص محرومیت زدایی و ارائه خدمات به اقشار محروم نقش آفرینی می کنند و این نشان افتخاری برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
0
0
انسانها براساس فطرت خود به جهان نگریسته و رفتارها را ارزش گذاری میکنند. انها که خوی خشونتگرا و استبدادی دارند، به جنگ و بحران اهمیت میدهند. انها که ارزش عبادت و انسانیت را در دوری از ظلم و خشونت ، و خدمت به خلق با هر ایده و مرامی منشور تفکر و زندگی خود میدانند، نمیتوانند مجاهدان فی سبیل الله باشند که لذت عبادت را در خونریزی و ظلم جستجو کنند و تحمل همزیستی با چنین افرادی را در بهشت ندارند که شعله های جنایت از چشمانشان شعله ور است. حساب اخرت سخت تر از انست که خودباوران تندرو تصور میکنند و امثال خمینی و سلیمانی را به بت بی بدیل تبدیل کرده اند. شکست در انسانیت و صداقت، بهتر از پیروزی با مکر وخشونت است. مکتب سلیمانی گمراهی اشکار است و خدا نکند رهرو داشته باشد هرچند باعث اقتدار نظام ضداسلامی ایران شده.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->